The 5-Second Trick For ماسک اسکراب لدورا

Wiki Article

یک موز کوچک رو له کنین، ۲ قاشق خامه ترش و یک قاشق عسل بهش اضافه کنین، این مواد رو خوب باهم مخلوط کنین و ماسک درست شده رو بر روی صورتتون قرار بدین و بعد از چند دقیقه با آب سرد تازه بشورین.

یکی از مواردی که سبب شده است استفاده از این ماسک مورد توجه قرار گیرد رنگ های متنو..

برای اینکه نتیجه ی بهتری بگیرید بهتر است شب از این ماسک استفاده نموده و صبح بعد از بیدار شدن از خواب پوست خود را با آب گرم شستشو دهید, برای آماده کردن این ماسک کافی است سفیده تخم مرغ را با آب نصف لیموی طبیعی مخلوط نموده و سپس بر روی پوستتان بمالید, ماسک مورد نظر ماسکی مفید برای انواع پوست ها می باشد.

مقداری آرد نخود را با کمی زردچوبه، مقداری شیر و مقداری آبلیمو مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید تا به ماده‌ای چسبناک تبدیل شود. بعد آن را روی پوست خود بمالید و منتظر شوید تا خشک شود. سپس آن را بشویید.

این ماسک را دو بار در هفته برای داشتن پوستی صاف و شاداب استفاده کنید.

ماسک پودری ضد جوش لدورا با داشتن ترکیبات آنتی باکتریال و ضد التهاب مقدار چربی پوست را کنترل و تنظیم می کند و لکه ها و جوش های پوست را از بین می برد.

سالاد سیب زمینی

ماسک پودری شاداب کننده لدورا حاوی مواد گیاهی بسیار قوی است که این مواد باعث سفت کردن و لیفت پوست می شود.

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.

من که ازش خیلی راضی بودم و به تمام دوستام معرفیش کردم. چون خودشون هم متوجه روشن شدن پوستم شدن و علتش رو پرسیدن

سپس این مخلوط را به آرامی روی صورت بمالید ماسک جوانه گندم برای چاقی صورت چند بار در هفته و بعد از اینکه خشک شد، با آب ولرم بشویید.

روشی دیگر برای از بین بردن قرمزی و التهاب ناشی از جوش‌ها، استفاده از جوی دو سر آسیاب شده است. جوی دو سر خاصیت پاک‌کنندگی دارد و بافت ابریشمی آن موجب می‌شود تا پوستی صاف و زیبا داشته باشید.

با پاک‌سازی پوست‌تان از باکتری‌ها، می‌توانید جوش‌ها را از بین ببرید.

خواص ضد التهابی دارد و علائم بیماری های پوستی خاص مانند روزاسه، آکنه و غیره را کاهش می دهد.

Report this wiki page